Monday 25 November 2013

Yang diingini.

Assalamualaikum..
Hai..

Yang diingini diatas sebenarnya bukan untuk saya pun. Tapi lebih untuk anak. Dalam last entry saya, saya tengah confius nak bagi susu apa kat Inas Dahlia. Tapi sekarang nak decide. Harapnya sesuai dan boleh bagi kebaikan untuk Inas Dahlia membesar dengan sihat,bijak, pandai..semuanya la. Over kan mummy.. Tapi agaknya mummy mana la yang tak over untuk anak dia. Huhu.






So..saya dah decide, Enfagrow A+. Yayyy!! Setelah tanya sana-sini, godek-godek internet tengok pengalaman mommies yang lain. Akhirnya beli jugak Enfagrow A+ ni. Ada jugak orang cakap, tak kisah susu mahal ke tak, janji sesuai dengan anak. So, saya dah pernah try kat Inas dan Inas okey dan nampak suka..so, why not kan? Ada jugak yang cakap, bukan susu mahal yang boleh bagi anak pandai dan sebagainya tapi cara didikan tu yang memainkan peranan penting. Yes, i agree tapi kalau susu boleh bagi kelebihan jugak..kenapa kita taknak bagi kan? Kalau takde kelebihan susu mahal..takde la susu premium dan susu biasa. Mesti ada lebihnya. Susu mahal sangat? Yes, mahal..tapi duit boleh diusahakan dan dicari. In shaa Allah mesti ada rezeki anak. 

I'm happy for Inas Dahlia.


No comments:

Post a Comment