Friday 29 November 2013

VIVIX Shaklee.

Assalamualaikum..

Hai..

Dah nak habis dah promo VIVIX Shaklee ni tapi saya baru nk buat entry on VIVIX.
Maaf la. Tapi dekat Fb pun ada jugak saya cerita secara ringkas tentang kebaikan VIVIX ni. 


Best ke Vivix ni?

Kalau tanye saya, mesti la saya jawab best. Hehe.

Kalau tanye bab fungsi Vivix, banyak fungsi dan kebaikan die.

Jom saya share manfaat kalau korang nak amalkan Vivix Shaklee ni.

1. Menggalakkan penuaan yang sihat.
Tapi bukan bermaksud Vivix ni untuk orang tua je tau, kite semua pun semakin hari semakin meningkat umur.Walaupun ada sesetengah yang nampak awet muda but still umur makin meningkat.Ada perubahan yang berlaku dalam badan kita. So, Vivix ni dia menggalakkan penuaan secara sihat.

2. Membantu mengelakkan kanser.
Zaman moden sekarang macam-macam yang kita makan. Tak macam zaman mak-mak kita dulu, semua organik. Tanam sendiri belakang rumah. Sekarang ni sesiapa sahaja ada risiko untuk kanser. Mintak dijauhkan la. Amin. Tapi kita boleh try untuk prevent dengan mengamalkan Vivix ni.

3.Mengurangkan risiko penyakit jantung.
Vivix memang bagus diambil sebagai langkah berjaga-jaga. Boleh la beli bagi satu untuk ayah kita. Semoga ayah kita sihat selalu.

4. Meningkatkan kesihatan athritis dan menyokong kesihatan sendi.
Masalah sendi ni selalunya dialami oleh golongan wanita. Lelaki kurang sikit. Mak saya sendiri pun ada masalah athritis. 

5. Menyokong kesihatan keseluruhan.
Last but not least, Vivix ni menyokong kesihatan keseluruhan badan kita. Supplemen diambil bukan bila dah ada penyakit sebab supplemen bukan bertujuan untuk merawat yea.Tapi untuk membantu, menyokong tahap kesihatan yang baik. That is why, supplemen patut diamalkan.



Hmm..panjang lebar explanation saya kan. Hehe. Apa yang saya tahu saya kongsi :)

So, if ada yang nak consume Vivix, boleh order dengan saya. 
Sampai 30 Nov, ada promo untuk Vivix.
Meh la order :)




Email
littleprincess_diana@yahoo.com


No comments:

Post a Comment