Monday 25 November 2013

Testimonial.

Assalamualaikum..

Hai..

Nak kongsi testimonial customer saya.
:)
Happy betul bila dapat positive feedback dari customer.
Buatkan saya lagi semangat nak share pasal Shaklee ni dengan lagi ramai orang. Bukan je dengan adik-beradik, saudara mara, kawan-kawan terdekat tapi juga dengan kawan-kawan baru.

Actually saya ni memang buta IT. Blog ni pun abang saya yang buatkan. Kalau harapkan saya, memang tak berseri la blog ni. Hehe. Memang serius tak pandai. Bab nak share testimonial ni, dah lama nak buat. Tapi sebab tak reti macam mana nak print screen laptop, nak print screen handphone..nak edit nama customer..pending nak sharing testimonial. Entah la..tapi saya lebih suka nak rahsiakan nama customer saya. Biar la tu jadi privacy die kan.

So, hari ni godek-godek laptop..search macam mana cara nka edit, print screen sume... Akhirnya...boleh pun. Nak seribu daya :) Malas la asyik nak mintak abang saya je kan or mintak tolong ibu CPM honey. Kalau benda kita boleh usaha sendiri, cuba la usaha sendiri dulu kan. Alhamdullillah..boleh jugak. 

Saya share beberapa testimoni yang customer share yea :)


Yang ni repeat customer saya. 


Customer set breastfeeding.


Customer set slim yang happy.


Nanti saya update lagi testimoni customer yea.Tapi ESP memang paling banyak customer ambil sebab keberkesanan die. Sama jugak dengan set slim. Kalau set bajet pun dah nak kesan, apatah lagi full set die. Lagi kurus macam Fazura la..kalah yours truly.Hehe.

Okey la..kalau korang nk order, just email saya je. Saya akan beri harga yang terbaik. Kalau tak puas hati dengan harga tu, boleh bagitau saya. Tapi confirm la yang terbaik.
Hehe.



Email
littleprincess_diana@yahoo.com




P/s: nak buat watermark gambar pun reti. Hehe. Belum belajar,maaf lah..




No comments:

Post a Comment