Tuesday 18 September 2012

WHY PREMIUM BEAUTIFUL BISNES?

Kenapa saya nak join sangat bisnes Premium Beautiful ni??

Satu, sebab benda melibatkan kecantikan memang dekat dihati saya..:)

Bila awak melakukan sesuatu yang awak suka dan dekat dihati awak..confirm awak akan buat bersungguh-sungguh.

Macam saya..bila ada yang bertanya pasal PB corset..berkobar-kobar nak bercerita. Bukan sebab saya jual PB tapi PB ni barang elok dan berkualiti tinggi, bukan sahaja boleh bantu untuk wanita kelihatan cantik malah untuk lebih sihat. 



Sama jugak bila orang tanya saya pakai skincare apa..compact powder apa.. Haa..berkobar nak cerita..yang ni macam ni,yang tu macam tu.. bedak ni okey dengan saya, price pun okey..bla..bla..bla.. Yelah, tak salah kita berkongsi kebaikan yang kita tahu. Mane tahu boleh mendatangkan kebaikan kepada orang lain jugak. Ilmu ni untuk dikongsi, bukan disimpan sorang-sorang je.

Sekarang nak share lagi sebab kenapa saya join bisnes Premium Beautiful:

Jawapannya senang je..sebab dalam bisnes ni je yang ada konsep 
FREE MENTORING & TEAMWORK.

Dulu sebelum mula bisnes,risau sebab tak pernah buat bisnes..macam mane nak mula pun tak tau. Tapi bila dah join, baru la tahu.. So far, leader saya sentiasa check on my progress, bagi kata-kata semangat dan tips macam mana nak kembangkan bisnes. Dalam bisnes lain ada ke?? Silap-silap terkontang-kanting sorang-sorang. Last-last, apa pun tak dapat. Hanya orang yang berada dalam bisnes ni je yang tahu keseronokan buat bisnes ni..takde nak tension, pening kepala sebab kita sentiasa boleh rujuk dengan leader kita dan leader saya sentiasa tak pernah kedekut ilmu. 

Leader saya Echenta yang cantik dan baik hati..:)
Checkout her blog: www.echenta.com


Dalam apa-apa juga yang kita buat, kita kena la happy dan enjoy.. Kalau diri sendiri pun rasa tak seronok macam mana la bisnes nak maju kan. It is a simple psychological theory. :) 


If you guys berminat nak tahu lebih lanjut pasal this beautiful bisnes, feel free to contact me k.

XOXO,
DIANA
013-3359200





P/s: Rase seronok pulak bile bonus masuk tengah bulan..(saya ulang,TENGAH BULAN) alhamdulillah..:)


No comments:

Post a Comment