Friday 13 December 2013

Coq 10 Shaklee.

Assalamualaikum..

Hai..


Dalam entry saya lepas, Disember ni Shaklee memang ada buat promosi untuk Omega Guard @ fish oil. So, sesiapa berminat boleh la dapatkan Omega Guard ni yea.

Hari ni saya nak share pasal Coq 10. Supplemen ni mungkin kurang popular sangat. Saya sendiri pun tak familiar sangat dengan Coq 10 ni. Tapi bile buat research sikit baru la tahu apa kebaikan supplemen coq 10 ni. 



Antara fungsi utama Coq Health plus ni adalah:
-Menjaga kesihatan arteri dan mengrangkan pengoksidaan.
-Mengurangkan pembentukan plak
-Membantu pengaliran darah yang bagus

Dalam kata lain, Coq Health Plus @ Coq 10 Shaklee ni bertujuan untuk menyokong kesihatan jantung kita. Malah Coq 10 ini juga sangat sesuai bagi orang yang sedang mengawal paras kolestrol. Sebab bagi orang yang sedang mengawal paras kolestrol, mereka selalunya mengalami simptom-simptom kelesuan dan keletihan. So, kalau consume Coq 10 ni lagi bagus untuk membantu mengatasi masalah kelesuan dan keletihan. 

Kaitan kekurangan Coq 10 dan masalah kesihatan selalunya dapat dikaitkan dengan penghasilan tenaga yang rendah atau fungsi otot yang lemah seperti kegagalan jantung, sindrom keletihan kronik dan juga migrain. 

Nampak macam sesuai untuk orang tua je kan bila sebut pasal kesihatan jantung kan. Tapi tak boleh cakap jugak, dah banyak kes pasal kegagalan jantung melibatkan orang muda. Yang latest calon SPM 2013 hari tu. Apa-apa pun mintak dijauhkan la dari segala penyakit, semoga Allah selalu kurniakan kita dengan kesihatan yang baik. In sha Allah.

Sebab bab menjaga kesihatan ni, sama la dengan menjaga kecantikan. Takkan nak tunggu tua baru nak jaga kan? So, jom dapatkan Coq Health Plus korang. Nak makan sendiri or nak hadiahkan kat parents pun boleh :)


Dan of course saya akan guide korang dengan jadual pengambilan vitamin dengan betul.
Lagi satu, harga yang special :)

Email
littleprincess_diana@yahoo.com

Whatsapp
013-3359200



No comments:

Post a Comment