Friday 27 December 2013

Atasi masalah rambut gugur.

Assalamualaikum..

Hai..

Post kali ni pasal rambut gugur. Sape yang rambut die tak pernah gugur. Cuba bagitau saya. Saya pun sebelum ni dah beberapa kali rambut gugur. Dah tu lama pulak baru nak okay balik. Dalam masa rambut gugur tu, rimasnya tak boleh nk cakap. Bukan sebab apa, sebab rambut merata-rata dunia. Amboii ayat..hehe. Takde la, maksud saya merata-rata rumah. Kalau menyapu tu, memang menyapu rambut, bukan menyapu sampah. Baru 5 minit sapu, jap gi mesti ada lagi. Haa..sakit hati tak?? 

Tu belum kira rambut yang gugur masa mandi. Sedih tengok rambut..rasa macam nak botak dah kepala ni. T_T. Shampoo, hair treatment, serum, tonik takyah cakap la kan. Pantang untuk hair fall je mesti nak beli. Hehe. Bersusun-susun la shampoo dan hair treatment dalam bilik air.

Bagi ibu-ibu yang baru lepas bersalin, masalah keguguran rambut tu maybe normal. Memang biasa berlaku. Tapi macam saya bukan immediately after delivered tapi dah lepas beberapa bulan, 5,6 bulan camtu baru perasan rambut start gugur. Huu...kesian rambut. 

Tapi jangan risau, kalau shampoo dah tak berkesan, jawpan die adalah penjagaan dari dalaman. Takde yang lain dah. Tak guna bazir duit beli produk macam-macam, ambil supplemen dan mulakan penjagaan dari dalam. 

Ini la sebab kenapa saya suka Shaklee. Sebab die boleh cater macam-macam masalah korang. Hehe. Kalau untuk masalah rambut gugur, boleh la try set rambut gugur Shaklee. Set ni ada supplemen yang sesuai untuk merawat dan membantu masalah rambut gugur. 

Set rambut gugur Shaklee:
1)Vitalea
2)Zinc
3) ESP

Kalau untuk penjagaan luaran, ada shampoo prosante, produk Shaklee jugak.

So, apa lagi..jom la cuba set ni. Lagi lama biarkan rambut gugur, lagi stress dibuatnya. Walaupun kita ni pakai tudung tapi rambut pun kena jaga jugak yea. Macam saya rimas tengok rambut gugur. Stress betul. 

Bila dah consume set ni, ambil secara konsisten..In sha Allah, korang pun akan nampak kesan yang positif macam saya. Tak percaya? Macam mana nak percaya kalau belum cuba, kan? 

Email saya
littleprincess_diana@yahoo.com

Whatsapp
013-3359200

Sekarang still lagi harga Year End Sale tau!
Cepat yea.




No comments:

Post a Comment