Friday 20 September 2013

Shaklee : Set Kesuburan



Ini adalah set kesuburan Shaklee untuk suami dan juga isteri. Set ni terdiri daripada GLA Complex dan ESP untuk si isteri dan Vita-E dan Zinc Complex untuk suami. 

Saya dan suami sangat bertuah dan bersyukur sangat2 sebab dikurniakan akan cepat. Bunting pelamin. Rezeki :) Walaupun tak sempat nak menikmati masa berdua, apatah lagi setahun berkahwin, kami duduk berasingan. Bila dah dapat duduk bersama, bukan berdua je tapi dah bertiga. Sambut first anniversary pun bertiga. Hehe. Alhamdulilah rezeki..

Ada juga yang bertanya saya makan apa atau ada apa-apa petua. Terpinga-pinga la saya. Hehe. Tapi apa yang boleh cakap..petua memang takde tapi kalau bab makan sebelum kahwin lagi saya memang ambil supplemen. Infact kakak ipar yang juga seorang doktor menasihatkan saya untuk ambil vitamin asid folic. Walaupun masa tu baru nak berkahwin sebenarnya. So, saya memang ikut nasihat dia. Alhamdulillah Tuhan bg rezeki cepat. 

GLA Complex Shaklee yg sgt membantu bg yg merancang utk hamil.


Bagi yg belum mendapat cahaya mata mungkin ini adalah salah satu cara utk anda ikhtiyar. Ikhtiyar boleh dibuat dlalam pelbagai cara. Mana tahu dengan mengambil tentang kesihatan badan dari dalam akan memberi peluang yg lebih cerah untuk anda mendapat cahaya mata. 

Dapatkan set kesuburan anda dengan harga istimewa dari saya. Dan saya akan guide anda cara pengambilan vitamin yang betul. 

See you soon :) 
littleprincess_diana@yahoo.com

No comments:

Post a Comment