Saturday 19 October 2013

ESP - Energy Soy Protein Shaklee

Hai semua.. :)

Hari ni nak cerita pasal ESP Shaklee. Saya memang suka sangat ESP Shaklee ni. Kenapa?? Sebab ESP ni memang banyak kebaikannya. Asalnya saya ambil ESP untuk memperbaiki tekstur kulit yang kasar dan kering dan kusam lepas bersalin. Tapi bestnya jugak..bila ambil ESP, secara tak langsung, ia membantu saya untuk diet jugak. Huhu.

Sebabnya ESP ni bagi saya cepat kenyang. So, takde la asyik nak makan je kan. Banyak lagi kebaikan ESP ni sebenarnya. Sebab tu la ESP ni adalah antara HOT SELLING produk daripada Shaklee. Ramai yang suka ESP ni, tambah-tambah lagi ibu menyusu. 



Jom tengok apa kebaikan ESP. 

Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan  parut.

Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.

Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung. 

Berminat??
EMAIL:
littleprincess_diana@yahoo.com

DAPATKAN HARGA TERBAIK DAN JUGA JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN YANG BETUL DARI SAYA.





No comments:

Post a Comment