Tuesday 11 June 2013

The Best Time To Reduce.

Fasting month is just around the corner. Tak lama lagi dah..kejap je dah nak masuk bulan puasa. So..it means that this is the great opportunity for you to reduce weight and be in shape back. Yayy..!!

Kenapa bulan puasa is the best month untuk reduce weight dengan PB?

Sebabnya adalah dengan memakai Premium Beautiful pengaliran darah dalam badan akan menjadi lebih lancar dan menggalakan pembakaran lemak dan sekaligus membantu penurunan berat badan. Disamping menurunkan berat badan, PB juga akan membantu anda mendapat bentuk badan yang dingini. 

Masa ganti puasa hari tu, still pakai PB juga..tapi yang bestnya takde la rasa lapar sangat walaupun tak sempat nak bersahur. Maybe bila pakai korset ni, badan kite kejap je..so, takde la perut nak masuk angin ataupun senang nak rasa perut kosong. So, takde la rasa lapar. 

Premium Beautiful is design 70% for health benefits & 30% for beauty. Macam saya pernah saya ceritakan pengalaman saya memakai PB semasa pantang dulu. PB memang banyak manfaat. Sesetengah orang maybe mengalami masalah period tak teratur selepas bersalin tapi saya alhamdullilah, period saya teratur macam masa sebelum pregnant dan macam masa zaman anak dara. Huhu.


For free trial & consultation
Call/sms/whatsapp
013-3359200

No comments:

Post a Comment