Sunday 9 June 2013

PB High Quality

Assalamualaikum..hai..


Jom saya kongsi sedikit tentang kelebihan kualiti kain 

Premium Beautiful : 
  • Rekabentuk stereoskopik sinar infra merah jauh yang berdasarkan potongan rangka badan manusia. Ia berfungsi mendorong peredaran darah dan proses metabolisme.
  • Kuasa serapan yang baik, sesuai untuk dipakai seharian, pakaian dalam yang boleh dicuci dan tahan lama.
  • Kuasa regangan dalam semua hala. Dapat diregang secara 360 darjah mengikut pergerakan badan tanpa mengubahkan rekabentuk asalnya.
  • Sinar infra merah jauh (FIR) yang dapat menambahkan kekenyalan dan ketegangan buah dada dan menggiatkan tumbesaran buah dada. 



Sepanjang saya pakai PB ni, saya memang rasa selesa sangat. Kalau tak pakai rasa tak best pulak..sebab dah biasa pakai kan. Kenapa saya kata PB ni selesa? PB memang mengikut bentuk tubuh badan kita, sebab tu la selesa even pakai 8 jam sehari pun. Macam saya, kadang-kadang lupa yang sebenarnya saya pakai korset. Hehe. 


Tapi kalau ada yang cakap tak selesa, saya pelik la jugak. So, awak kena la check semula..mungkin awak dapat size yang salah atau cara pemakaian tak betul. 

Sebab tu la pentingnya bila beli PB beli dengan authorized agent okey. Supaya agent boleh bagi awak size dan guide cara pemakaian yang betul. Penting tu untuk menjamin keselesaan :)



FOR MORE INFO ON PREMIUM BEAUTIFUL CORSET & BUSINESS OPPORTUNITY

Call/SMS : 013 -3359200

Email : littleprincess_diana@yahoo.com

Get your PB now!


No comments:

Post a Comment