Saturday 16 February 2013

time flies

Its 2013 already.

 Rasa macam sekejap je masa berlalu. Sebab terlalu sibuk memikirkan kandungan dari satu bulan ke satu 
bulan, tak terasa pun atau perasan benda-benda lain yang jadi. Haha.. Tahu-tahu je baby dah pop out.

Tadaa..!!


Nur Inas Dahlia Bt Muhd Izwan
This picture was taken when she was 7 day old. 

Her birth story or kronology was a bit 'carca-marba', macam-macam hal..huhu. Rasa lawak pun ada.
But of course..it was a 'cobaan..' Semuanya sebab tarikh EDD yang mengelirukan. Ditambah dengan diabetic masa mengandung, pertambahan berat badan yang drastik, masuk wad keluar wad.  

Macam mana orang lain saya pun harap untuk bersalin normal tapi dah baby nak keluar ikut tingkap 
jugak, what to do..huhu.. Takpelah..as long as baby keluar sihat, alhamdulillah.. So, have to wait at 
least another two years for another baby :) 

Masa Inas baru je keluar dari perut tu, lepas cuci sikit nurse terus bawak dan tunjukkan Inas kat saya. 
Dan saya macam..

"betul ke ni baby aku??"

 "kenapa sepet sangat mata anak aku??" 

Haha..

Tapi sekarang tak sepet dah and she is just like her ayah. 

Anak ayah la katakan..:)


No comments:

Post a Comment