Sunday 17 February 2013

Collagen Dust

Ada suatu hari bila tiba-tiba husband tanya..

Husband: kenapa muka awak macam dah tak kolagen?

Saya: ..speechless.. (what??!!)

Saya memang speechless sebab i didn't expect him to ask that kind of question! I do not know what to reply to him. Dalam kepala cuma terpikir, buruk sangat ke muka aku..?? 

After a while baru la saya cakap saya memang tak makan kolagen sebab saya breastfeed Inas and then sebelum tu pun 9 bulan saya tak ambil kolagen langsung bila mengandungkan Inas. Sekarang saya cuma campurkan kolagen ni dalam moisturiser saya je. And of course la kesan die tak sama macam makan kolagen. But it still works.



sebab tak boleh makan, just put in your moisturiser..huhu..

Husband..husband.. Kalau lelaki tu lelaki jugak..hehe..

Memang la ada rasa nak cantik gebu macam masa ambil kolagen dulu tapi sebab memikirkan Inas, i think twice. Inas comes first :)  

No comments:

Post a Comment